nc+: Współpraca z Havas Worldwide Warsaw

dodano: 2013-11-06 10:17 | aktualizacja: 2013-11-06 10:20
autor: Anita Dąbek | źródło: nc+

nc+ NOWE Platforma nc+ podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw w zakresie aktywności digital. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej nc+ oraz CANAL+ w obszarze digital marketingu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W związku z rozbudową działań marketingowych w Internecie i potrzebą głębszego angażowania widzów, platforma nc+ zdecydowała się na wybór partnera, który będzie wspierał komunikację marketingową nc+ i CANAL+. W ramach współpracy eksperci agencji z obszaru digital marketingu będą odpowiadać za koncepcję i kompleksową realizację projektów internetowych z wykorzystaniem kreacji oraz innowacyjnych rozwiązań e-marketingowych.
 
- O wyborze tej agencji zdecydowało doskonałe zrozumienie roli mediów elektronicznych, które angażują widzów i pozwalają pełniej przeżywać prezentowane na głównym ekranie treści. Widoczne to było już w pierwszej zrealizowanej wspólnie z nami kampanii – promocji wyjątkowego wydarzenia jakim jest  „El Clasico”. Interaktywność i zapewnienie kibicom dobrej zabawy wykraczającej poza sam mecz – to wszystko udało się osiągnąć w kampanii przygotowanej w ciągu niespełna dwóch tygodni - powiedział Jan Wykrytowicz, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej i Badań.

Pierwszym wspólnym projektem platformy nc+ i Havas Worldwide Warsaw była zakończona dużym sukcesem kampania „Moje El Clásico” przygotowana na potrzeby promocji jednego z największych wydarzeń piłkarskich roku, meczu FC  Barcelona – Real Madryt. Poza opracowaniem koncepcji angażującej strony internetowej, dedykowanej temu wyjątkowemu wydarzeniu i przeprowadzeniem kampanii internetowej, agencja była także pomysłodawcą aktywacji, która nie miała jeszcze miejsca na polskim rynku telewizyjnym – alternatywnego komentarza.

Transmisja meczu, oprócz standardowego, neutralnego komentarza, dawała także możliwość wyboru jednego z dwóch alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego. Dzięki takiej innowacji, każdy użytkownik platformy nc+ mógł dostosować El Clásico do swoich sympatii drużynowych.

W wyniku działań w obszarze digital w ciągu 10 dni strona dedykowana wydarzeniu odnotowała aż 300 tysięcy wizyt. Ponadto osoby korzystające z serwisu www wytypowały 20 tysięcy wyjściowych „jedenastek” obu hiszpańskich drużyn, wyraziły 10 tysięcy opinii w spornych sytuacjach podczas samego meczu oraz dokonały 36 tysięcy ocen piłkarzy po spotkaniu El Clasico.

- Bardzo się cieszymy z podjętej współpracy i jesteśmy przekonani, że wspólnie będziemy realizować pomysły wyznaczające trendy, przełamujące utarte schematy i dające nową jakość widzom, których będziemy angażować w niestandardowe aktywności - powiedział Szymon Szymański, lider kompetencji digital w Havas Worldwide Warsaw.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CANAL+
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 GIP Box Mini HEVC

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki GIP dla Naziemnej Telewizji...

129 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 2,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

25 zł Więcej...