Samsung: „Drukarka swojego pańcia”

dodano: 2011-03-08 17:05 | aktualizacja: 2011-04-04 14:47
autor: Anita Dąbek | źródło: Samsung

Drukarki Samsung Rusza kampania „Drukarka swojego pańcia”, która udowadnia, że sprzęt komputerowy wcale nie musi być szary i nudny. W ramach akcji właściciele wybranych modeli drukarek mają okazję poprzez stronę drukarki.samsung.pl zamówić naklejkę, która najlepiej odda ich styl i dopasuje sprzęt do wystroju wnętrza. Prawdziwi indywidualiści mogą wziąć udział w konkursie i zaprojektować własne nalepki – najlepsze zostaną nagrodzone i wzbogacą ogólnodostępną galerię.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Szare lub czarne nudne pudełka, z których od czasu do czasu każdy z nas musi korzystać – takie skojarzenia budzą zwykle drukarki. Chcąc zmienić to powszechne nastawienie do domowego sprzętu komputerowego, Samsung zdecydował się na przeprowadzenie oryginalnej akcji pod nazwą „Drukarka swojego pańcia/swojej pańci”. Kampania rusza 7 marca br. i potrwa trzy miesiące.



Akcja skierowana jest do osób, które kupiły jeden z następujących modeli drukarek: ML-1660, ML-1665, ML-1860, ML-1865, SCX-3200, SCX-3205, CLP-320, CLP-325, CLP-320N, CLP-325W, CLX-3185, CLX-3185N. Aby uzyskać dostęp do bogatego katalogu nalepek w najróżniejszych kolorach i stylach, trzeba zarejestrować się na stronie drukarki.samsung.com. Wybrana naklejka jest wysyłana za darmo na podany adres.

Ci, którym dostęp do gotowych wzorów nie wystarczy, mogą zaprojektować własną nalepkę i stanąć w szranki konkursowe. Najlepsze projekty dołączą do gotowych wzorów w ogólnodostępnej galerii, a ich twórcy zostaną nagrodzeni produktami firmy Samsung: netbookami, dyskami zewnętrznymi i drukarkami.

Obok drukarek bohaterami kampanii są trzy postacie reprezentujące różne style: nerdowski, emo i romantyczny. W zabawny sposób prezentują, na czym polega dopasowanie sprzętu do własnego stylu i otoczenia.

Kampania „Drukarka swojego pańcia” będzie prowadzona poprzez specjalne ekspozycje w punktach sprzedaży sprzętu IT firmy Samsung, materiały POS oraz komunikator GaduGadu i magazyn Bravo. Za kreację kampanii odpowiada agencja Focus Advantage, działaniami PR zajmuje się Euro RSCG Sensors. Za zakup mediów odpowiada Samsung.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Drukarki i skanery
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 GIP Box Mini HEVC

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki GIP dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...