Chellomedia zwiększa udziały w Sport1

dodano: 2006-09-11 16:04 | aktualizacja: 2006-09-11 16:15
autor: Magda Kowalczyk | źródło: worldscreen

Spółka Chellomedia należąca do Liberty Global nabyła 55 proc. udziałów w środkowoeuropejskim kanale Sport1 za 43 mln euro w gotówce. Tym samym Chellomedia posiada aż 80 proc. udziałów stacji (od 2001 roku była w posiadaniu 25 proc. akcji).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecnie Sport1 dystrybuuje programy sportowe w Środkowej i Wschodniej Europie pod marką Sport1 i Sport2 do ponad 3.5 mln abonentów. Sport1 i Sport2 znajdują się w ofercie głównych operatorów sieci kablowych i DTH w tym regionie Europy.

W najbliższej przyszłości Chellomedia planuje ekspansję kanału na dalsze regiony, uruchomienie nowych usług, które znajdą się w ofercie platform nowej generacji.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...