Canal+ i Grupa Kino Polska wspólnie szukają brokera reklamowego

dodano: 2023-06-15 12:36
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Grupa Kino Polska/CANAL+

Canal+ uwaga CANAL+ i Grupa Kino Polska ogłosiły wspólny przetarg na brokera, który zajmie się sprzedażą reklam na 19 kanałach telewizyjnych, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online. Połączenie oferty sprzedaży czasu reklamowego na kanałach TV oraz online należących do CANAL+ i Grupy Kino Polska sprawia, że zadaniem nowego brokera będzie obsługa 4. pod względem oglądalności grupy medialnej na polskim rynku, docierającej do zróżnicowanej grupy odbiorców. Do przetargu na nowego brokera reklamowego zaproszono Polsat Media, Telewizję Polską oraz TVN Media.

Canal+ Polska siedziba Sikorskiego 9 Warszawa


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

– W ramach naszej współpracy z Grupą Kino Polska już możemy się pochwalić pierwszymi, wspólnymi projektami – mówi Magdalena Lubieniecka-Kowalska, kierownik ds. reklamy i sponsoringu w CANAL+ Polska.

– Zrealizowaliśmy razem pierwszy program telewizyjny „Patent na zieleń”, a teraz po raz pierwszy w historii ogłaszamy wspólny przetarg na nowego brokera. Szukamy partnera, który będzie gotowy wykorzystać potencjał powiększonej mediowej Grupy działającej na polskim rynku i odpowie na nasze wspólne potrzeby. Warto zaznaczyć, że łącząc siły zajmujemy 5. miejsce pod względem oglądalności na polskim rynku telewizyjnym, a biorąc łącznie pod uwagę naszą ofertę multikanałową (platformy OTT i TV) tworzymy 4. największą pod względem oglądalności ofertę medialną w Polsce – dodaje.

Łącznie w portfolio CANAL+ i Grupy Kino Polska znajduje się obecnie 38 różnorodnych kanałów z bogatą ofertą programową (sport, filmy i seriale, lifestyle, programy dokumentalne, kanały dla dzieci). Przetarg dotyczyć będzie sprzedaży reklam na 19 kanałach telewizyjnych, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online CANAL+ i Grupy Kino Polska. W przypadku CANAL+ będą to następujące kanały CANAL+ Sport, CANAL+ Sport 2, CANAL+ Sport 5, Ale kino+, CANAL+ Domo, CANAL+ Kuchnia, Planete+, MiniMini+, TeleTOON+, CANAL+ Family, Novelas+, CANAL+ Premium, a także CANAL+ online. W ramach Grupy Kino Polska będą to: Zoom TV, Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Dizi, Gametoon.
 

– Połączona oferta sprzedaży czasu reklamowego Grupy Kino Polska oraz kanałów z Grupy CANAL+ daje reklamodawcom szeroki zasięg na wielu kanałach z atrakcyjnym komercyjnie profilem widzów. Razem docieramy do różnych grup odbiorców, czas reklamowy oferujemy zarówno w telewizyjnych kanałach premium, w telewizji naziemnej jak i na platformach OTT – mówi Marek Wochna, dyrektor sprzedaży produktów reklamowych w Grupie Kino Polska.

Ogłoszenie wspólnego przetargu na brokera reklamowego jest m.in. następstwem decyzji Grupy M7 (z Grupy CANAL+) z kwietnia br., której efektem będzie zwiększenie udziałów w SPI International do 100 proc. Po zakończeniu tej transakcji Grupa CANAL+ pośrednio będzie kontrolować 66 proc. kapitału zakładowego Grupy Kino Polska.

Brokerem reklamowym Grupy CANAL+ Polska jest obecnie TVN Media, natomiast sprzedaż reklam dla Grupy Kino Polska prowadzi Polsat Media, a w przypadku kanału DIZI Telewizja Polska.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CANAL+
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...