Hisense prezentuje podczas Euro 2020 telewizor Hisense U7

dodano: 2021-06-16 23:48
autor: Jan Borejko | źródło: Hisense

Hisense ULED U7 Pro 360px.jpg Podczas Euro 2020 można zauważyć dużą obecność chińskich firm na wielu cyfrowych ekranach stadionów i reklamach, co wywołuje wiele dyskusji wśród widzów, nie tylko w Chinach. Jako pierwsza chińska firma sponsorująca UEFA EURO, Hisense wypuścił w 2016 roku reklamę z hasłem „Kup TV, wybierz U7”, którą oglądały miliony fanów piłki nożnej na całym świecie. Sponsoring Hisense 5 lat temu zainspirował wiele innych chińskich firm do pójścia w ich ślady i zostania sponsorami Mistrzostw Europy UEFA. 

Hisense ULED U7G Pro 760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Chińskie firmy są jednymi z najważniejszych źródeł sponsorów Euro 2020.
Aż 4 firmy Hisense, Alipay, Vivo i TikTok reprezentują globalne ambicje chińskich marek. Jest jeszcze piąta marka - AntChain, która podpisała umowę z UEFA w dniu otwarcia Euro. 

Sponsor UEFA EURO 2020 Hisense prezentuje na turnieju telewizor Hisense U7

Pierwsza mecze Euro 2020 przyniosły duży udział online w Europie, a chińscy fani nie spali do późna, aby obejrzeć mecze ze względu na różnicę czasu. Pierwsze 3 dni UEFA EURO 2020 zbiegły się z Festiwalem Smoczych Łodzi - świętem państwowym w Chinach. W tym czasie swoje pierwsze mecze rozegrały drużyny z Belgii, Anglii i Holandii. Oczekuje się, że popularność tych trzech zespołów w Chinach wzrośnie gwałtownie wśród tej publiczności.

Pięć lat temu, w 2016 roku, Hisense, pierwszy chiński sponsor UEFA Euro w 56-letniej historii turnieju, wywarł trwałe wrażenie na publiczności hasłem „Hisense TV China's No. 1”. Jednak podczas gry otwierającej w tym roku Hisense zdecydował się na bardziej subtelny wygląd i powrócił do swojego poprzedniego hasła „Kup TV, wybierz U7”.

U7 to seria telewizorów na zamówienie, oficjalnie opracowana na UEFA Euro 2020 i okazała się być pozycją w portfolio telewizorów Hisense , która przyciąga wiele uwagi. 

Publicznie dostępne dane z All View Cloud pokazują, że 3 modele Hisense z serii  U7 od 2 miesięcy z rzędu znajdują się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się nowych telewizorów w Chinach.

Hisense U7G-Pro to pierwszy na świecie telewizor ULED XDR, ma maksymalną jasność obrazu 1600 nitów, ponad 5 razy większą niż w przypadku konwencjonalnych telewizorów LCD, co znacznie zwiększa ostrość obrazu i poziom szczegółowości.

Niezwykle wysoka częstotliwość odświeżania 144 Hz eliminuje efekt smug, który zakłóca wrażenia podczas oglądania, szczególnie gdy piłkarze szybko się poruszają lub podają piłkę. Hisense opracował również tryb oglądania „Super Fan”, który jest dostosowany do Euro 2020 oraz funkcje takie jak „AI Green Field” (inteligentna funkcja, który optymalizuje efekt oglądania podczas przesuwania po boisku z zieloną trawą i sprawia, że ​​obraz jest znacznie wyraźniejszy), który obejmuje „AI Watching” i „Multi-Perspective Watching”.

Konfiguracja tych specjalnych funkcji specjalnie dla fanów piłki nożnej sprawia, że ​​telewizor Hisense U7G-Pro jest szczególnie dobrym wyborem do oglądania meczów Euro 2020.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii 4k + 8K
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Uchwyt masztu do krokwi

uchwyt masztu do krokwi

130 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

329 zł Więcej...

Ferguson REGENT i100 FM, DAB+, BT, Wi-Fi, Radio internetowe

Stacjonarne radio DAB+ oraz UKF/FM. Posiada wbudowany głośnik oraz antenę...

289 zł Więcej...