Sony 8K LED i 4K OLED na CES 2019

dodano: 2019-01-08 13:59
autor: Jakub Sulisz | źródło: Sony

Sony CES We wtorek 8 stycznia 2019 r. w Las Vegas rozpoczynają się targi CES 2019, będące dla Sony Corporation okazją do zaprezentowania nowej oferty i inicjatyw firmy. Sony postawiło na telewizory 8K LED i 4K OLED. Co jeszcze ciekawe pokaże Sony na CES 2019? 

Sony 8K HDR BRAVIA MASTER Series ZG9


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w poniedziałek 7 stycznia, prezes i dyrektor generalny Sony Corporation Kenichiro Yoshida powiedział:

Sony to twórcza firma z branży rozrywkowej. Współpracujemy z twórcami, dzięki którym powstają utwory muzyczne, filmy, programy telewizyjne i gry przyciągające miliardy oczu, uszu i umysłów z całego świata. Chcielibyśmy pokazać, jak profesjonalne technologie Sony pomagają twórcom z branży rozrywkowej w produkcji wspaniałych treści. Zobaczą też państwo, w jaki sposób nasze produkty powszechnego użytku stają się łącznikiem między twórcami a użytkownikami, którzy zyskują dostęp do treści o najwyższej możliwej jakości.

Prezes Yoshida wspomniał także o „grupach o wspólnych zainteresowaniach” — społecznościach osób o podobnych zainteresowaniach, wartościach emocjonalnych i doświadczeniach — przyciąganych przez naszą światowej klasy ofertę rozrywkową i urządzenia: konsole PlayStation® i aparaty cyfrowe z wymiennym obiektywem α™. Na zakończenie prezes Sony stwierdził, że „dzięki naszej technologii możemy zapewniać fanom najlepsze doznania rozrywkowe i napełniać świat emocjami”.

Następnie głos zabierali Tom Rothman (dyrektor generalny grupy Motion Pictures w Sony Pictures Entertainment (SPE)) oraz Kristine Belson (prezes Sony Pictures Animation, SPE). Podkreślili oni, że dla urzeczywistnienia wizji Sony kluczowe znaczenie ma nie tylko doskonała technologia, lecz także wartościowe materiały rozrywkowe i trwałe rozwiązania IP. Opisali także, jak dzięki technice i produktom Sony wizja twórcy może zmienić się w rzeczywistość. Przedstawiono przykłady zastosowań kamery CineAlta VENICE oraz pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego α9 w produkcji programów telewizyjnych i filmów. Podkreślono, że użytkownicy nowych telewizorów SonyBRAVIA® MASTER Series mogą dostosowywać je do zamysłu artystycznego twórców.

Kolejnym mówcą był Rob Stringer (dyrektor generalny Sony Music Entertainment). Wskazał on kampanię reklamową „Lost In Music” jako przykład połączenia muzyki z najnowszą technologią Sony. Wspomniał też o nowej technologii 360 Reality Audio, która zapewni nowe wrażenia miłośnikom muzyki.

Najważniejsze z prezentowanych produktów i prototypów
Ekspozycję Sony podzielono na kilka stref, takich jak rozrywka wizualna, rozrywka muzyczna, α i PlayStation. W każdej strefie prezentowane są działania i produkty Sony, które łączą twórców z użytkownikami i zapewniają klientom rozrywkę na najwyższym poziomie.

Pośrodku stoiska Sony znajduje się scena, na której kilka razy dziennie odbywają się sesje talk show i pokazy filmowe poświęcone zamysłom artystycznym twórców treści, między innymi wyróżnionych nagrodą Grammy inżynierów od masteringu dźwięku, zawodowych fotografów itp. W ramach tych wydarzeń prezentowane są również przykładowe prace twórców, którzy korzystają z najnowszych produktów Sony.

Dodatkowe informacje o stoisku Sony i kalendarium wydarzeń można uzyskać, klikając poniższe łącze.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Wydarzenia i targi
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena sat dla TIR-a 60 cm

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę dla TIR-owców.

129 zł Więcej...

Miernik Linbox WS-6944 Combo dla DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

499 zł Więcej...

Tivusat: karta + CAM w UHD

Karta Tivusat z modułem CAM DigiQuest. Umożliwia oglądanie włoskiego pakietu...

590 zł Więcej...