Philips i Bowers & Wilkins łączą siły

dodano: 2018-06-19 11:14 | aktualizacja: 2018-06-19 12:00
autor: Jakub Sulisz | źródło: Philips

Philips OLED 973 TP Vision, wyłączny licencjobiorca Philips TV, europejskiej marki produkującej wysokiej klasy telewizory i brytyjska firma Bowers & Wilkins, legenda wśród producentów kolumn głośnikowych, nawiązały ekskluzywną współpracę w celu stworzenia produktów, które ustanowią nowe standardy wizualne i dźwiękowe na rynku. Partnerstwo jest jednym z najważniejszym wydarzeń w branży RTV w ostatnim czasie.

TP Vision Philips Bowers & Wilkins


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Współpraca obu marek połączy znane na całym świecie technologie i doświadczenie firm, łącząc wewnętrzne zasoby inżynieryjne. W efekcie powstanie seria przełomowych produktów, które ustanowią nowy punkt odniesienia w tworzeniu sprzętu zapewniającego najlepszą możliwą jakość obrazu i dźwięku.

Wieloletnia tradycja opracowywania własnych, niepowtarzalnych technologii, z pełną kontrolą jakości na wszystkich etapach tworzenia i produkcji produktu, stanowią mocny punkt partnerstwa. Zespół Philips TV nieustannie pracuje nad udoskonalaniem swoich produktów, projektując takie rozwiązania, jak np. wielokrotnie nagradzany system przetwarzania obrazu P5 i oferując wyjątkową technologię Ambilight. Projektanci marki kładą jednocześnie nacisk na design, odwołując się do europejskiej tradycji. Firma Bowers & Wilkins od wielu lat aktywnie angażuje swoje zasoby w wewnętrzne badania i rozwój produktów, które w efekcie przynoszą najwyższej klasy dźwięk, niezależnie od formatu urządzenia.

Zbyt długo, jako branża, pozwalaliśmy na to, aby jakość dźwięku ustępowała wydajności telewizora. To wyzwanie zostało spotęgowane w momencie wprowadzenia przez naszą markę telewizorów z ekranem OLED. Cieszę się, że udało nam się nawiązać współpracę z Bowers & Wilkins, uznaną na świecie firmą produkującą sprzęt audio, dzięki której nasze telewizory z najwyższych serii będą oferowały wyjątkową jakość  dźwięku – komentuje Martijn Smelt, Chief Marketing Officer w TP Vision.

Richard Campbell, Chief Revenue Officer w Bowers & Wilkins, powiedział: Nasza współpraca z TP Vision to fantastyczna okazja, aby stać się częścią procesu redefiniującego parametry jakości dźwięku i wydajności telewizora. Nowe modele Philips TV zostaną wyposażone w rozpoznawalną na rynku jakość dźwięku Bowers & Wilkins. Dzięki temu, połączenie najczystszego obrazu i dźwięku ma szansę trafić do szerokiej grupy konsumentów, zapewniając niesamowite doświadczenia.  

Wysoką efektywność partnerstwa zapewnia również zlokalizowanie kluczowych obiektów obu firm w Europie. Philips TV ma swoje Centrum Innowacji w Ghent w Belgii, podczas gdy Bowers & Wilkins pracuje w centrum badawczo-rozwojowym w Wielkiej Brytanii, które niedawno zostało znacząco rozbudowane.

Pierwsze efekty współpracy obu marek zostaną zaprezentowane jeszcze w tym roku, na targach IFA w Berlinie. 
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizory i ekrany
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

Oferta „nc+ telewizja na kartę z Pakietem Start+” z modułem...

199 zł Więcej...

Miernik Openbox TSC-200 Combo HEVC

Półprofesjonalny wielofunkcyjny miernik combo gotowy do pomiarów sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

1 699 zł Więcej...

Konwerter Unicable Opticum Legacy Twin LNB UNC2

Rewolucja w instalacjach antenowych - konwerter Unicable Legacy 0,1dB marki...

119 zł Więcej...