Państwowy kanał Ukrainy naruszał zasady nadawania w żałobie

dodano: 2017-09-09 15:34 | aktualizacja: 2017-09-09 19:29
autor: RO | źródło: mediananny.com

Wadim Rabinowicz Ukraińska Narodowa Rada ds. telewizji i radia w swojej nieplanowanej kontroli stwierdziła, że państwowa stacja telewizyjna UA:Perszyj naruszała regulamin nadawania programu w trakcie trwania żałoby narodowej. Na celowniku znalazła się również prywatna stacja informacyjna News Network, należąca do Wadima Rabinowicza. To konsekwencja niedostosowania ramówek w dniach żałoby i pamięci z okazji 80. rocznicy Wielkiego Terroru na Ukrainie (5 sierpnia).

Perszyj Nacionalnyj


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na antenie kanału UA:Perszyj zabrakło świecy w pasmach programowych 1:18 – 6:00 i 9:00 – 23:00, natomiast w programach News Network nie było anonsów o dniu pamięci, które powinny ukazywać się co dwie godziny. Nadawca wyemitował spoty tylko o północy, 9:00, 12:00 i 12:10.

Kanał News Network oficjalnie należy do żydowsko-ukraińskiego oligarchy Wadima Rabinowicza i niejakiej Evelyn Sophie Joubert z Seszeli.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena 80SP + LNB Twin

Stalowa antena 80cm w kolorze białym lub grafitowym z podwójnym...

99 zł Więcej...

Antena AX 1000+ Combo LTE dla MUX 8

Wysokiej jakości telewizyjna antena szerokopasmowa AX 1000+. Zaprojektowana specjalnie do...

89 zł Więcej...

Mini PC LibreElec 4K

Mini PC na systemie LibreElec, z procesorem AMLogic S905X na...

350 zł Więcej...