Bezpłatny kanał kulinarny Sony Mutfak

Kanał Planet Mutfak tworzony na rynku tureckim przy udziale Sony Pictures Entertainment Inc. został przekształcony w Sony Mutfak. Zmiana jest widoczna we wszystkich sieciach dystrybucyjnych w Turcji, m.in. na platformach satelitarnych D-Smart i Digiturk, a także w nieszyfrowanym przekazie satelitarnym (FTA).

MTV Dance zmienił nazwę na Club MTV [wideo]

23 maja br. MTV Dance został zastąpiony kanałem Club MTV. Co istotne dotyczy to tylko brytyjskiego rynku - widzowie w Polsce i innych krajach nie odczują żadnych zmian. Club MTV skupia się na muzyce klubowej.

Rebranding Paramount Channel. W Polsce też?

10 czerwca br. stacja Paramount Channel firmy Viacom zostanie przekształcona w Hiszpanii w Paramount Network. Podobny krok został już uczyniony w Stanach Zjednoczonych. Wielce prawdopodobne, że w przyszłości do rebrandingu dojdzie również na polskim rynku.

„Nowy” Focus od Mediaset ruszy 17 maja

29 kwietnia br. zakończy emisję kanał dokumentalny Focus należący do Discovery (w jego miejscu pojawi się Motor Trend Italy). Nie jest to jednak definitywny koniec tej stacji ponieważ w wyniku przejęcia nowym jej właścicielem został koncern Mediaset. Jak wynika z zapowiedzi pojawiających się na kanale Mediaset Italia Due, 17 maja br. wystartuje "nowy" Focus - stacja dostępna będzie w DTT na pozycji nr. 35.

3 regionalne kanały z Ukrainy otrzymały logo UA

Ukraińska Narodowa Rada ds. telewizji i radia przekształciła licencje Narodowej Społecznej Teleradiokompanii Ukrainy (NOTU) w związku ze zmianą logotypów kanałów jej oddziałów regionalnych. Nowe znaki z prefiksem UA: otrzymały filie mieszczące się w Iwano-Frankiwsku, Równem i Donbasie. Ostatnia filia połączyła licencje na emisję telewizyjną w obwodzie donieckim i ługańskim w jedną.

Kanał Egoist zmienił się dla widzów [wideo]

Kanał Egoist TV, znany w rosyjskich sieciach kablowych i platformach satelitarnych, od kwietnia br. jest dostępny pod zmienioną nazwą Shot TV. Oferta programowa została poszerzona o kolekcję krótkometrażowych dzieł sztuki, tworzonych przez utalentowanych rosyjskich filmowców.

Ukraińskie radio na wizji RTI teraz jako 4 kanal

Kanał telewizyjny RTI ukraińskiej spółki Interradio, znany dotychczas z formatu "radia na wizji", zmieniło swoją markę i profil. 15 marca br. Narodowa Rada ds. telewizji i radia zatwierdziła zmianę nazwy na 4 kanal. Jest to pomysł nowych właścicieli, którymi niedawno zostali współpracownicy deputowanego narodu Dmitrija Dobrodomowa. 4 kanal już nadaje.

DMAX zastąpił w Turcji kanał sportowy NTV Spor

Discovery Networks uruchomił w Turcji swój drugi bezpłatny kanał telewizyjny. 17 marca wystartował DMAX Türkiye, który zastąpił we wszystkich sieciach dystrybucyjnych kanał sportowy NTV Spor. Amerykański nadawca oferuje TLC dla tureckich kobiet i przyszedł czas na telewizję dla mężczyzn. NTV Spor zamknięto po 10 latach nadawania.

5Select ruszył 13.02 w Wielkiej Brytanii

13 lutego w Wielkiej Brytanii ruszył nowy kanał 5Select. Za projektem stoi Channel 5 Broadcasting Ltd, który od maja 2014 roku należy do Viacom International Media Networks. Jak informuje nadawca 5Select zastąpił stację My5 TV na wszystkich platformach i u wszystkich operatorów, gdzie My5 TV była dostępna. Dotyczy to także nieszyfrowanego przekazu z pozycji 28,2°E.

Sony Crime Channel - nowy kanał FTA już nadaje

Zgodnie z zapowiedziami, 6 lutego br. Sony Pictures Television Networks (SPTN) uruchomiło swój drugi kanał FTA pod marką Sony - Sony Crime Channel, przynosząc miłośnikom tematyki kryminalnej starannie opracowaną ramówkę obejmującą treści z tego gatunku. Stacja zastąpiła Sony Channel. Dodatkowo True Crime został przekształcony w Sony Crime Channel 2.
Idź do strony
 
progress gif
reklama
reklama